ערים במצור • 650 נהגי 'סופרבוס' פתחו בשביתה כללית

    בנצי לייזרוביץ No Comments on ערים במצור • 650 נהגי 'סופרבוס' פתחו בשביתה כללית
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שוב זה קורה: ועד העובדים של חברת סופרבוס, המאוגד בכוח לעובדים, הודיע כי על שביתה כללית שתחל הבוקר (חמישי) בכל קווי החברה בכל שעות הפעילות, עד 4:00 מחר לפנות בוקר.

    השביתה הנוכחית באה אחרי שתי שביתות אזהרה שקיימו ביום ראשון שעבר, שנמשכה לחמש שעות, וביום שני האחרון, שנמשכה 11 שעות, וזאת במטרה לעלות את שכרם של 650 נהגי החברה.

    על פי טענות ועד העובדים, ההנהלה מסרבת להכיר בוועד העובדים, וזאת כחודשיים אחרי שנשלחה הודעת היציגות, כמו"כ, טוען הוועד כי ההנהלה ניסתה לעצור את שביתת הנהגים דרך אי מתן סידורים לעובדים לאחר השביתה ושכרם של כל הנהגים באשכול העמקים ירד החודש מ-32 שקל ל-30 שקל.

    מסופרבוס נמסר כי "לצערנו כוח לעובדים ממשיך לשקר ולנסות על ידי כך להסית את עובדי סופרבוס הנאמנים כנגד החברה. כוח לעובדים אינו ארגון יציג בסופרבוס משום שטרם הציג בפני ההנהלה את טפסי החתימה של העובדים כמתחייב בחוק. סופרבוס מכבדת את רצונם של עובדיה להתאגד ובלבד שהארגון היציג ישקף את רצונם של העובדים ולא את רצונו של מיעוט קולני ואלים המעונין לכפות על עובדי החברה ארגון יציג באופן בלתי חוקי. באשר לטענת השכר, לא רק שהשכר לא ירד, אלא שהוא יעלה בתחילת ינואר, בעוד כשבועיים ב-20% ויעמוד על 39 שקל לשעה".

    הבוקר בבית שמש

    הבוקר בבית שמש

    הערים והיישובים בהם השביתה מתקיימת היום: בית שמש, מבשרת ציון, עפולה , טבריה, נצרת עלית, צפת, יקנעם, יקנעם עלית, קרית טבעון, בית שאן, בקעת בית שאן, דלית אל כרמל, בנימינה- גבעת עדה, עוספיא, ראש פינה, זיכרון יעקב, אבו גוש, אביעזר, אלעד, אשתאול, באר טוביה, באר יעקב, בית זית, בית נקופה,  כפר הרי"ף, נס הרים, נתיב הל"ה, צובא, קרית יערים, שורש,  אורנים אלוני אבא, אלונים, בית אורן.

    בית לחם הגלילית, כפר חסידים, כפר יהושע, מגדל העמק, מגדל, מגידו, נשר, עין השופט, רמת ישי,רמת השופט, אום אל פחם,בית אלפא, זרזיר, טירת צבי, כפר יחזקאל, כפר מנדא, כפר רופין.



    0 תגובות